Koordynator działu handlowego / specjalista ds. obsługi i wsparcia sprzedaży

PROFIL ZAWODOWY CZYLI CO MNIE WYRÓŻNIA NA RYNKU

Za mną kilkanaście lat doświadczenia zawodowego związanego z obsługą klienta i zamówień (komunikacja wewnętrzna oraz zewnętrzna). Zakres moich obowiązków wiązał się także z szeroko rozumianą obsługą biura i wsparciem działów: serwisu i marketingu.

Dobrze odnajduję się w mniejszych zespołach nastawionych na wspólny cel, a nie na rywalizację między sobą.

Szukam takiego miejsca pracy, gdzie z klientem można budować długoterminowe, dobre relacje. Planuję pozostać w obszarze obsługi i wsparcia sprzedaży i najchętniej pracować z produktem lub usługą, które są blisko codziennego życia i wnoszą do niego radość lub mają społeczną użyteczność. Mile widziana przynajmniej częściowa współpraca z działem marketingu i/lub e-commerce. Chciałabym też mieć (nawet okazjonalnie) udział w tworzeniu tekstów na bloga, wpisów na stronę internetową, danych do katalogu produktów itp.

UMIEJĘTNOŚCI, KTÓRE MOGĘ ZAOFEROWAĆ PRACODAWCY

  • potrafię spiąć i skoordynować różne zadania
  • wiem, co to elastyczność w działaniu i zdrowy dystans w sytuacjach trudnych, np. przy procesach reklamacji (oddzielanie ludzi od problemu)
  • chętnie posługuję się językiem pisanym (cenię wykorzystanie słowa w marketingu, ale też w codziennych zadaniach jak tekst oferty, czy nawet notatka do katalogu na targi)
  • korzystam z narzędzi MS Office pracowałam też na programie księgowym Symfonia oraz programie do baz danych InformPro
  • od kiedy pamiętam miałam status nieformalnego doradcy, uczestnika wszelkich „burz mózgów”, planowania i podsumowań
  • sprawnie wyszukuję informacje online
  • moim „chlebem powszednim” było przygotowywanie ofert i dokumentów potrzebnych w procesie realizacji zamówień
  • swoją znajomość języka angielskiego określam jako praktyczną (B2)

Koordynator działu handlowego /  specjalista ds. obsługi i wsparcia sprzedaży (z zamiłowaniem do marketingu i copywritingu)

CECHY CHARAKTERU

  • Wysokie poczucie odpowiedzialności za powierzone zadania
  • Sumienność, skrupulatność i terminowość (sprawdzona podczas przygotowywania dokumentacji związanej ze sprzedażą i gospodarką magazynową dla klientów i działu księgowości)
  • Komunikatywność (ale też duża umiejętność słuchania)
  • Potrzeba nauki i poszukiwanie inspiracji (czytanie książek z obszaru rozwoju osobistego)
  • Nastawienie na współpracę w zespole (tzw: „granie do jednej bramki”)
  • Cierpliwość (na początku drogi zawodowej pracowałam z dziećmi jako nauczyciel)
  • Pogodne usposobienie

NAZWY STANOWISK I RÓL, KTÓRYMI JESTEM ZAINTERESOWANA

Koordynator ds. kluczowych klientów,

koordynator biura,

specjalista ds. kontaktów biznesowych,

specjalista back office,

specjalista ds. sprzedaży internetowej,

doradca w biurze obsługi klienta,

administrator sprzedaży,

pracownik działu zamówień,

specjalista ds. wsparcia sprzedaży,

specjalista w dziale handlowym (online),

inside sales specialist,

office manager

PREFEROWANE BRANŻE

  • branża medyczna,
  • dziecięca - książki i gry bez prądu (np. planszowe), zabawki edukacyjne,  
  • wyselekcjonowana spożywcza (zdrowa żywność, produkty „premium” typu: dobrej jakości czekoladki, wino, kawa, herbata),
  • wyposażenie dla domu lub ogrodu (akcesoria, narzędzia, rośliny, tkaniny, art. dekoracyjne itp.),
  • naturalne kosmetyki,
  • wybrane narzędzia przemysłowe,
  • usługi,
  • szkolenia (chętniej w opcji B2B niż B2C)

TYP PREFEROWANEJ FIRMY

Polski oddział zagranicznej firmy, polska firma działająca w Unii Europejskiej lub lokalnie, firma rodzinna, uczelnie, fundacje lub instytucje, sklepy internetowe lub punkty stacjonarne z produktami „premium”,

LOKALIZACJA

Warszawa - dzielnice: Bemowo, Bielany, Żoliborz, Wola, Ochota, Mokotów, Ursynów w okolicach stacji metra, Praga Północ i Południe (z opcją dobrego dojazdu komunikacją miejską).