Trener wewnętrzny z doświadczeniem w obsłudze klienta

PROFIL ZAWODOWY CZYLI CO MNIE WYRÓŻNIA NA RYNKU

Trener z tematyki obsługi klienta. Manager z wieloletnim doświadczeniem w zarządzaniu zespołem 20 osób. Ponad 10-letnie doświadczenie w zarządzaniu relacjami z klientami poparte sukcesami w sprzedaży B2B.

UMIEJĘTNOŚCI, KTÓRE MOGĘ ZAOFEROWAĆ PRACODAWCY

  • Praktyczna umiejętność zdobywania nowych klientów i budowania z nimi długoterminowych relacji
  • Opracowanie umów dla klientów i odpowiedzialność za ich realizację zgodnie z założeniami
  • Wspieranie rozwoju sprzedaży poprzez organizację akcji promocyjnych
  • Efektywność w prowadzeniu prezentacji i negocjacji handlowych
  • Motywowanie pracowników i budowanie postawy proklienckiej w zespole
  • Odpowiedzialność za kompleksową organizację szkoleń
  • Realizacja szkoleń zgodnie z zapotrzebowaniem organizacji
  • Umiejętność przeprowadzania badań w oparciu o metodę zogniskowanych wywiadów grupowych

NAZWY STANOWISK I RÓL, KTÓRYMI JESTEM ZAINTERESOWANA

Kierownik Działu Obsługi Klienta, Kierownik Call Center, ewentualnie Account Manager  - to targety zgodne z moim dotychczasowym doświadczeniem.

Trener wewnętrzny, Account Manager w firmie szkoleniowej, Manager/Specjalista ds. organizacji szkoleń – tu mam niewielkie doświadczenie, ale jest to obszar, gdzie chcę się rozwijać

PREFEROWANE BRANŻE

Szkoleniowa, FMCG, ewentualnie handlowa

LOKALIZACJA

Warszawa - dzielnice Praga, Centrum, Mokotów

TYP PREFEROWANEJ FIRMY, WIELKOŚĆ, EW. NAZWY

Tak naprawdę jestem otwarta zarówno na firmy małe/średnie (w takiej pracowałam przez ostatni rok), jak i duże  korporacyjne organizacje (bo tu też doskonale potrafię się poruszać)