Menedżer od optymalizacji

"moja życiowa pasja to analizowanie i optymalizacja - procedur, zasad funkcjonowania oraz kosztów"

PROFIL ZAWODOWY CZYLI CO MNIE WYRÓŻNIA NA RYNKU

20 lat doświadczenia w administracji i finansach, w firmach z różnych branż.
W tym czasie zarządzałam średniej wielkości zespołami lub pracowałam na stanowiskach samodzielnych. 
Moja życiowa pasja to analizowanie i optymalizacja - procedur, zasad funkcjonowania oraz kosztów.
Chętnie podejmuję wyzwania w formie projektów wymagających kreatywności, samodzielności, odpowiedzialności oraz zdobywania nowej wiedzy (ostatnio tworzyłam koncepcję biznesową programu informatycznego wspomagającego zarządzanie firmą projektową).

UMIEJĘTNOŚCI, KTÓRE MOGĘ ZAOFEROWAĆ PRACODAWCY

  • lubię rozmawiać z ludźmi, a przede wszystkim słuchać z empatią,
  • sprawnie posługuję się językiem pisanym,
  • w stopniu zaawansowanym korzystam z Excela i Worda, jestem w stanie szybko opanować specjalistyczne oprogramowanie dla firm;
  • mam duże umiejętności analityczne, rozwiązuję nie tylko proste, ale i skomplikowane problemy; nie zraża mnie początkowy brak wystarczającej ilości danych, potrafię zdobyć niemal każdą informację, korzystając z różnych źródeł, aby podjąć jak najlepsze decyzje;
  • świetnie sobie radzę, kiedy wiele spraw na raz spada mi na głowę - szybko wyznaczam priorytety i organizuję pracę tak, aby nic mi nie umknęło,
  • bardzo lubię realizować projekty, które wymagają zdobycia nowej wiedzy i umiejętności - wyznaczanie celów, określanie potrzebnych zasobów, tworzenie harmonogramu, a potem realizacja krok po kroku wywołują we mnie bardzo pozytywne i działające motywująco emocje;
  • pasjonuje mnie poszukiwanie optymalnych rozwiązań - lubię porządkować, usprawniać, racjonalizować;
  • bez problemu pracuję samodzielnie, ustalam hierarchię ważności zadań, pilnuję terminów;
  • potrafię działać jako członek zespołu zorientowanego na jeden cel;
  • chętnie kieruję też pracą grupy ludzi;

CECHY CHARAKTERU

  • uczciwość i lojalność - przestrzegam prawa i zasad panujących w środowisku, w którym się obracam;
  • wytrwałość i entuzjazmem - praca (o ile nie składa się z samych czynności wykonywanych rutynowo) jest dla mnie czymś więcej, niż tylko sposobem zarabiania na życie;
  • odpowiedzialność, solidność i skuteczność - dlatego można na mnie polegać; 

TYP PREFEROWANEJ  FIRMY

średniej wielkości (do 50 osób), ale nie odrzucam korporacji.

LOKALIZACJA

w obrębie Warszawy, ponieważ zdecydowania preferuję komunikację miejską.

 

Biuletyn Zmiana Zawodowa