Twoja przeglądarka Internet Explorer 6 nie obsługuje niektórych elementów serwisu. Wskazana jest aktualizacja.
 
 

   baner2

Twoje dane nie będą nikomu udostępniane! Zapisując się zgadzasz się z warunkami polityki prywatności.

W prezencie otrzymujesz raport pdf SKUTECZNE CV !

 
 

jcc logo kolumna

Biuletyn Zmiana Zawodowa




 

Twoje dane nie będą nikomu udostępniane! Zapisując się zgadzasz się z warunkami polityki prywatności.

Znajdziesz nas na

ico facebook ico tweeter ico in

Talenty poszukują wyzwań!

1) Menedżer od optymalizacji - "moja życiowa pasja to analizowanie i optymalizacja - procedur, zasad funkcjonowania oraz kosztów"

 

PROFIL ZAWODOWY CZYLI CO MNIE WYRÓŻNIA NA RYNKU
20 lat doświadczenia w administracji i finansach, w firmach z różnych branż.
W tym czasie zarządzałam średniej wielkości zespołami lub pracowałam na stanowiskach samodzielnych. 
Moja życiowa pasja to analizowanie i optymalizacja - procedur, zasad funkcjonowania oraz kosztów.
Chętnie podejmuję wyzwania w formie projektów wymagających kreatywności, samodzielności, odpowiedzialności oraz zdobywania nowej wiedzy (ostatnio tworzyłam koncepcję biznesową programu informatycznego wspomagającego zarządzanie firmą projektową).

 

UMIEJĘTNOŚCI, KTÓRE MOGĘ ZAOFEROWAĆ PRACODAWCY

  • lubię rozmawiać z ludźmi, a przede wszystkim słuchać z empatią,
  • sprawnie posługuję się językiem pisanym,
  • w stopniu zaawansowanym korzystam z Excela i Worda, jestem w stanie szybko opanować specjalistyczne oprogramowanie dla firm;
  • mam duże umiejętności analityczne, rozwiązuję nie tylko proste, ale i skomplikowane problemy; nie zraża mnie początkowy brak wystarczającej ilości danych, potrafię zdobyć niemal każdą informację, korzystając z różnych źródeł, aby podjąć jak najlepsze decyzje;
  • świetnie sobie radzę, kiedy wiele spraw na raz spada mi na głowę - szybko wyznaczam priorytety i organizuję pracę tak, aby nic mi nie umknęło,
  • bardzo lubię realizować projekty, które wymagają zdobycia nowej wiedzy i umiejętności - wyznaczanie celów, określanie potrzebnych zasobów, tworzenie harmonogramu, a potem realizacja krok po kroku wywołują we mnie bardzo pozytywne i działające motywująco emocje;
  • pasjonuje mnie poszukiwanie optymalnych rozwiązań - lubię porządkować, usprawniać, racjonalizować;
  • bez problemu pracuję samodzielnie, ustalam hierarchię ważności zadań, pilnuję terminów;
  • potrafię działać jako członek zespołu zorientowanego na jeden cel;
  • chętnie kieruję też pracą grupy ludzi;

 

CECHY CHARAKTERU

  • uczciwość i lojalność - przestrzegam prawa i zasad panujących w środowisku, w którym się obracam;
  • wytrwałość i entuzjazmem - praca (o ile nie składa się z samych czynności wykonywanych rutynowo) jest dla mnie czymś więcej, niż tylko sposobem zarabiania na życie;
  • odpowiedzialność, solidność i skuteczność - dlatego można na mnie polegać; 

 

TYP PREFEROWANEJ  FIRMY
średniej wielkości (do 50 osób), ale nie odrzucam korporacji.

LOKALIZACJA
w obrębie Warszawy, ponieważ zdecydowania preferuję komunikację miejską.

 

 

2) Trener wewnętrzny z bogatym doświadczeniem w obsłudze klienta

 

PROFIL ZAWODOWY CZYLI CO MNIE WYRÓŻNIA NA RYNKU
Trener z tematyki obsługi klienta. Manager z wieloletnim doświadczeniem w zarządzaniu zespołem 20 osób. Ponad 10-letnie doświadczenie w zarządzaniu relacjami z klientami poparte sukcesami w sprzedaży B2B.

 

UMIEJĘTNOŚCI, KTÓRE MOGĘ ZAOFEROWAĆ PRACODAWCY

  • Praktyczna umiejętność zdobywania nowych klientów i budowania z nimi długoterminowych relacji
  • Opracowanie umów dla klientów i odpowiedzialność za ich realizację zgodnie z założeniami
  • Wspieranie rozwoju sprzedaży poprzez organizację akcji promocyjnych
  • Efektywność w prowadzeniu prezentacji i negocjacji handlowych
  • Motywowanie pracowników i budowanie postawy proklienckiej w zespole
  • Odpowiedzialność za kompleksową organizację szkoleń
  • Realizacja szkoleń zgodnie z zapotrzebowaniem organizacji
  • Umiejętność przeprowadzania badań w oparciu o metodę zogniskowanych wywiadów grupowych

 

NAZWY STANOWISK I RÓL, KTÓRYMI JESTEM ZAINTERESOWANA

Kierownik Działu Obsługi Klienta, Kierownik Call Center, ewentualnie Account Manager  - to targety zgodne z moim dotychczasowym doświadczeniem.

Trener wewnętrzny, Account Manager w firmie szkoleniowej, Manager/Specjalista ds. organizacji szkoleń – tu mam niewielkie doświadczenie, ale jest to obszar, gdzie chcę się rozwijać

 

PREFEROWANE BRANŻE
Szkoleniowa, FMCG, ewentualnie handlowa

 

LOKALIZACJA
Warszawa - dzielnice Praga, Centrum, Mokotów

 

TYP PREFEROWANEJ FIRMY, WIELKOŚĆ, EW. NAZWY
Tak naprawdę jestem otwarta zarówno na firmy małe/średnie (w takiej pracowałam przez ostatni rok), jak i duże  korporacyjne organizacje (bo tu też doskonale potrafię się poruszać)


 

banner gotowy na coaching

© Copyright 2011-2017 - JC Coaching Justyna Ciećwierz