PROFIL ZAWODOWY CZYLI CO MNIE WYRÓŻNIA NA RYNKU
Trener z tematyki obsługi klienta. Manager z wieloletnim doświadczeniem w zarządzaniu zespołem 20 osób. Ponad 10-letnie doświadczenie w zarządzaniu relacjami z klientami poparte sukcesami w sprzedaży B2B.
UMIEJĘTNOŚCI, KTÓRE MOGĘ ZAOFEROWAĆ PRACODAWCY
- Praktyczna umiejętność zdobywania nowych klientów i budowania z nimi długoterminowych relacji
- Opracowanie umów dla klientów i odpowiedzialność za ich realizację zgodnie z założeniami
- Wspieranie rozwoju sprzedaży poprzez organizację akcji promocyjnych
- Efektywność w prowadzeniu prezentacji i negocjacji handlowych
- Motywowanie pracowników i budowanie postawy proklienckiej w zespole
- Odpowiedzialność za kompleksową organizację szkoleń
- Realizacja szkoleń zgodnie z zapotrzebowaniem organizacji
- Umiejętność przeprowadzania badań w oparciu o metodę zogniskowanych wywiadów grupowych
Trener wewnętrzny z doświadczeniem w obsłudze klienta
NAZWY STANOWISK I RÓL, KTÓRYMI JESTEM ZAINTERESOWANA
Kierownik Działu Obsługi Klienta, Kierownik Call Center, ewentualnie Account Manager - to targety zgodne z moim dotychczasowym doświadczeniem.
Trener wewnętrzny, Account Manager w firmie szkoleniowej, Manager/Specjalista ds. organizacji szkoleń – tu mam niewielkie doświadczenie, ale jest to obszar, gdzie chcę się rozwijać
PREFEROWANE BRANŻE
Szkoleniowa, FMCG, ewentualnie handlowa
LOKALIZACJA
Warszawa - dzielnice Praga, Centrum, Mokotów
TYP PREFEROWANEJ FIRMY, WIELKOŚĆ, EW. NAZWY
Tak naprawdę jestem otwarta zarówno na firmy małe/średnie (w takiej pracowałam przez ostatni rok), jak i duże korporacyjne organizacje (bo tu też doskonale potrafię się poruszać)