PROFIL ZAWODOWY CZYLI CO MNIE WYRÓŻNIA NA RYNKU
Za mną kilkanaście lat doświadczenia zawodowego związanego z obsługą klienta i zamówień (komunikacja wewnętrzna oraz zewnętrzna). Zakres moich obowiązków wiązał się także z szeroko rozumianą obsługą biura i wsparciem działów: serwisu i marketingu.
Dobrze odnajduję się w mniejszych zespołach nastawionych na wspólny cel, a nie na rywalizację między sobą.
Szukam takiego miejsca pracy, gdzie z klientem można budować długoterminowe, dobre relacje. Planuję pozostać w obszarze obsługi i wsparcia sprzedaży i najchętniej pracować z produktem lub usługą, które są blisko codziennego życia i wnoszą do niego radość lub mają społeczną użyteczność. Mile widziana przynajmniej częściowa współpraca z działem marketingu i/lub e-commerce. Chciałabym też mieć (nawet okazjonalnie) udział w tworzeniu tekstów na bloga, wpisów na stronę internetową, danych do katalogu produktów itp.
UMIEJĘTNOŚCI, KTÓRE MOGĘ ZAOFEROWAĆ PRACODAWCY
- potrafię spiąć i skoordynować różne zadania
- wiem, co to elastyczność w działaniu i zdrowy dystans w sytuacjach trudnych, np. przy procesach reklamacji (oddzielanie ludzi od problemu)
- chętnie posługuję się językiem pisanym (cenię wykorzystanie słowa w marketingu, ale też w codziennych zadaniach jak tekst oferty, czy nawet notatka do katalogu na targi)
- korzystam z narzędzi MS Office pracowałam też na programie księgowym Symfonia oraz programie do baz danych InformPro
- od kiedy pamiętam miałam status nieformalnego doradcy, uczestnika wszelkich „burz mózgów”, planowania i podsumowań
- sprawnie wyszukuję informacje online
- moim „chlebem powszednim” było przygotowywanie ofert i dokumentów potrzebnych w procesie realizacji zamówień
- swoją znajomość języka angielskiego określam jako praktyczną (B2)
Koordynator działu handlowego / specjalista ds. obsługi i wsparcia sprzedaży (z zamiłowaniem do marketingu i copywritingu)
CECHY CHARAKTERU
- Wysokie poczucie odpowiedzialności za powierzone zadania
- Sumienność, skrupulatność i terminowość (sprawdzona podczas przygotowywania dokumentacji związanej ze sprzedażą i gospodarką magazynową dla klientów i działu księgowości)
- Komunikatywność (ale też duża umiejętność słuchania)
- Potrzeba nauki i poszukiwanie inspiracji (czytanie książek z obszaru rozwoju osobistego)
- Nastawienie na współpracę w zespole (tzw: „granie do jednej bramki”)
- Cierpliwość (na początku drogi zawodowej pracowałam z dziećmi jako nauczyciel)
- Pogodne usposobienie
NAZWY STANOWISK I RÓL, KTÓRYMI JESTEM ZAINTERESOWANA
Koordynator ds. kluczowych klientów,
koordynator biura,
specjalista ds. kontaktów biznesowych,
specjalista back office,
specjalista ds. sprzedaży internetowej,
doradca w biurze obsługi klienta,
administrator sprzedaży,
pracownik działu zamówień,
specjalista ds. wsparcia sprzedaży,
specjalista w dziale handlowym (online),
inside sales specialist,
office manager
PREFEROWANE BRANŻE
- branża medyczna,
- dziecięca - książki i gry bez prądu (np. planszowe), zabawki edukacyjne,
- wyselekcjonowana spożywcza (zdrowa żywność, produkty „premium” typu: dobrej jakości czekoladki, wino, kawa, herbata),
- wyposażenie dla domu lub ogrodu (akcesoria, narzędzia, rośliny, tkaniny, art. dekoracyjne itp.),
- naturalne kosmetyki,
- wybrane narzędzia przemysłowe,
- usługi,
- szkolenia (chętniej w opcji B2B niż B2C)
TYP PREFEROWANEJ FIRMY
Polski oddział zagranicznej firmy, polska firma działająca w Unii Europejskiej lub lokalnie, firma rodzinna, uczelnie, fundacje lub instytucje, sklepy internetowe lub punkty stacjonarne z produktami „premium”,
LOKALIZACJA
Warszawa - dzielnice: Bemowo, Bielany, Żoliborz, Wola, Ochota, Mokotów, Ursynów w okolicach stacji metra, Praga Północ i Południe (z opcją dobrego dojazdu komunikacją miejską).